یواست

یادگیری سئو با افزونه یواست


مبانی SEO: ساختمان لینک چیست؟

ساخت لینک


پیوند ساختمان یک جنبه اساسی در جستجوگرها است. شما می توانید پست کامل ارسال کنید، اما اگر موتورهای جستجو نتوانند حداقل یک پیوند به آن را دنبال کنند، به احتمال زیاد روزها برای همیشه در انتظار بازدیدکنندگان برای تحسین محتوای برجسته خود هستند. برای اینکه گوگل برای پیدا کردن پست شما، به پیوندهایی از وب سایت های دیگر نیاز دارد. پیوندهای بیشتر، بهتر است. اما، مراقب باشید، کیفیت لینک ها مهم است! هر پیوند ارزش ندارد حتی بدتر: بعضی از لینک ها می تواند بر روی سایت شما تأثیر منفی داشته باشد. در اینجا، ما توضیح خواهیم داد که چگونه ساختن لینک کار می کند. اگر می خواهید بدانید که چگونه این کار را خوب انجام دهید، ما را به مقالات عمیق تر راهنمایی می کند.

لینک چیست؟

به عبارت ساده، یک پیوند یا یک لینک، یک اتصال بین دو صفحه در اینترنت است. با یک لینک میتوانید افراد را به صفحه، پست، تصویر یا سایر شیء در اینترنت بفرستید. پیوندها برای مردم در وهله اول وجود دارد: با یک لینک شما به راحتی می توانید "سفر" از یک مکان وب به دیگری.

اما لینک ها به موتورهای جستجو نیز خدمت می کنند؛ ربات های موتور جستجو دنبال لینک برای کشف صفحات در اینترنت هستند. این خزنده نامیده می شود. برای یک ربات برای پیدا کردن وب سایت شما، شما حداقل یک پیوند به آن را از یک وبسایت که قبلا خزنده شده است، نیاز خواهید داشت. اطمینان حاصل کنید که اولین پیوند را دریافت کنید یکی از مواردی است که شما واقعا باید در هنگام ایجاد یک وب سایت با نام تجاری جدید اقدام کنید.


لینک در HTML

در HTML زبان برنامه نویسی، یک لینک hyperlink به شکل زیر است:


<a href="https://yoast.com/wordpress/plugins/seo/"> افزونه Yoast SEO برای وردپرس </a>.


قسمت اول URL حاوی لینک شماست. در این مورد، این نشانی اینترنتی صفحه ی پلاگین Yoast SEO است (https://yoast.com/wordpress/plugins/seo/). قسمت دوم (پلاگین یواسست SEO برای وردپرس) نشان می دهد که متن قابل کلیک که می توانید در صفحه ببینید. ما این قطعه متن را "متن لنگر" می نامیم.


متن لنگر

متن لنگر برای دو هدف اهمیت دارد: باید توضیح دهد که صفحه مربوط به آن چیست و باید افراد را به کلیک کردن جذب کند. اگر لینک یک متن لنگر به خوبی ساخته شده است، این دو مزیت دارد: 1) بیشتر افراد بر روی آن کلیک می کنند و به ترافیک مستقیم تر منجر می شوند و 2) موتورهای جستجو می توانند درک آنچه در مورد صفحه شما هستند، احتمالا منجر به ترافیک بیشتر موتورهای جستجو. البته، شما نمیتوانید کنترل کنید که دیگران به سایت شما پیوند دارند، اما میتوانید از آن برای بهبود لینکهای داخلی استفاده کنید.


ساختمان لینک چیست؟

پیوند ساختمان اشاره به تلاش های بازاریابی برای دریافت لینک از وب سایت های دیگر به وب سایت شما. این به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارها برای رتبه بندی بالاتر برای سایت شما در موتورهای جستجو دیده می شود. اگر تعداد زیادی از لینک های با کیفیت بالا منجر به یک صفحه خاص شوند، موتورهای جستجو آن را یک مقاله محبوب و معنی دار خواهند دید، و به این ترتیب، آن را بالاتر خواهد برد.


کیفیت لینک

لینک ها همه برابر نیستند. برخی از پیوندها ارزش بیشتری نسبت به دیگران دارند. به عنوان مثال، یک پیوند از یک وبسایت معتبر، که ترجیحا بصورت محلی به شما مرتبط است، ارزش بیشتری نسبت به یک پیوند تصادفی از یک وبسایت کوچک دارد که هیچ کس نمی داند. بنابراین، اگر شما یک رستوران داشته باشید، می خواهم یک پیوند از یک بررسی رستوران (در مورد موضوع) در وب سایت نگهبان (مقام بلند پایه)، از لینک، از یک لینک از وب سایت مدرسه اسب سواری عمه خود را دریافت کنید. این باعث می شود که سایت هایی را انتخاب کنید که دوست دارید لینک ها را راحت تر دریافت کنید، اما در عین حال، می توانید از این لینک ها با کیفیت بالا لذت ببرید.


تکنیک های سیاه

از آنجایی که ساخت پیوند آسان آسان نیست، بسیاری از روش های ساخت سیاه لینک در گذشته ظهور کردند. به عنوان مثال، افراد سعی کردند سیستم را بازی کنند، با خرید لینک از مزارع پیوند. به همین دلیل است که لینک ساختمان شهرت تا حدودی تلخ است.


در نتیجه، Google در نتیجه مجازات های جدی ایفای نقش کرد. اگر سایت شما با وب سایت هایی با شهرت مشکوک مرتبط شود، می تواند به طور کامل از نتایج جستجو ناپدید شود. بنابراین بهتر است از هر یک از ترفندهای ساخت پیوند خطرناک خودداری کنید. اگر شما آن را عادلانه و هوشمندانه هر چند، شما می توانید مقدار زیادی از ساختمان لینک.


برای پیوند دادن چه کاری باید انجام دهید؟

حالا ما به سوال میلیون دلاری می رسیم: چه کاری باید انجام دهیم تا لینک های با ارزش را بدست آوریم؟ ما به یک رویکرد ساخت پیوند کلی اعتقاد داریم. شما باید یک وبسایت را ایجاد کنید که مردم میخواهند به آن پیوند داشته باشند. برای تلفن های موبایل بسیار ساده است: افراد با کیفیت بالا، خنده دار، اصلی یا استثنایی را ایجاد کنند که می خواهند به اشتراک بگذارند. اما شما چگونه این را انجام می دهید؟


اول و مهمتر از همه، پیدا کردن مخاطبان شما. چه کسی می خواهید با محتوا خود تماس بگیرید؟ چه نوع محتوایی لازم است؟ آنها چه اطلاعاتی را دنبال می کنند و کدام سوالات را می پرسند؟ کدام کلمات استفاده می کنند؟ و چه نوع وب سایت هایی را بازدید می کنند؟


اگر می توانید به این سؤالات پاسخ دهید، ایجاد محتویاتی که به نیازهای مخاطبان شما بستگی دارد (مثلا با استفاده از اصول طراحی محتوا) آسان تر خواهد بود. همچنین هنگامی که شما این صفحه را با محتوای ارزشمند برای مخاطبان خود ایجاد کرده اید و می دانید که چه مخاطب شما (چه وبسایتی بازدید می کند)، شما می توانید یک نقطه شروع برای فعالیت های پیوند ساختمان خود داشته باشید: شما می توانید شروع به رسیدن به آن صاحبان وب سایت ها این به این معنی است که لینک ساختمان، به طور خلاصه است: به اشتراک گذاری مقاله خود را با احزاب که ممکن است علاقه مند به آن را نیز به اشتراک گذاری. به همین دلیل است که کلیدی برای قرار دادن توطئه مناسب برای فروشگاه یا وبلاگ شما می باشد. این تمرکز، تعداد افرادی را که برای تماس با آنها نیاز دارید، کاهش می دهد و احتمال ایجاد پیوند را افزایش می دهد.


افراد فقط از وبسایت خود به شما پیوند می دهند، در صورتی که در علاقه ی مخاطبان خود (یا خودشان) باشد. متقاعد کردن آنها به پیوند تنها در صورتی اتفاق می افتد که محصول یا محتوای شما واقعا استثنایی باشد. پیشنهاد می کند که آنها برای آزادی و یا استفاده از محصول خود (اگر شما یک) را داشته باشند ممکن است آنها را متقاعد کند. و همیشه اطمینان داشته باشید که با آنها شخصا تماس بگیرید، زیرا این امر منجر به نتایج بهتر خواهد شد. در رابطه با این فرایند در گام به گام با راهنمای گام برای پیوند ساختمان بخوانید.


ساخت لینک برای وبلاگ نویسان و جوانب مثبت

ساختمان لینک نیاز به زمان، تلاش و استقامت دارد. به عنوان یک وبلاگ نویس، ممکن است لینک ساختمان حتی بیشتر نگران باشید. اگر شما می توانید با این موضوع ارتباط برقرار کنید، پست کارولین در مبارزاتش با ساختن لینک به عنوان یک وبلاگ نویس خواندن عالی است.


پایگاه های خود را پوشش داده و می خواهید آن را یک گام بیشتر ببرید؟ سپس ما توصیه می کنیم این مقاله را با راهنمایی های پیشرفته لینک سازی توسط کریس جونز بخوانید. شما یاد خواهید گرفت که چه ابزارهایی می توانید از آنها برای پیدا کردن سایت هایی که قبلا به شما پیوسته اند و آنچه می توانید انجام دهید تا بیشتر از آن ها استفاده کنید. همه چیز را در مورد لینک های شکست خورده، ساختمان پیوند احیا، روش به اصطلاح آسمان خراش و غیره پیدا کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan