یواست

یادگیری سئو با افزونه یواست


نحوه دریافت یک جعبه پاسخ گوگل

جعبه پاسخ


آیا متوجه شدید که گوگل گزینه های کمتری برای نتایج جستجوی خود را برای درخشش ارائه می دهد؟ به نظر می رسد گوگل به طور مرتب یک صفحه جدید را به صفحات نتیجه جستجو اضافه می کند که بلافاصله پاسخ سوالات کاربران را پاسخ می دهد بدون آنکه نیاز به کلیک بر روی هر چیزی داشته باشند. به عنوان مثال، [Blade Runner 2049] را تایپ کنید و توسط چهار آگهی، پانل نمودار آگهی کامل، زمان نمایش فیلم، داستان های برتر و خوراک توییتر بمباران می شوید تا زمانی که شما در نهایت به اولین نتیجه آلی رسیدید. فشار به نتایج ثروت گوگل نه تنها چالش ها و فرصت ها را به ارمغان می آورد: جعبه های پاسخ می تواند شما را در ستاره های فوری در نتایج جستجو ایجاد کند. نحوه دریافت یک جعبه پاسخ گوگل را بیابید.

جعبه پاسخ چه هستند؟

یک جعبه پاسخ گوگل (یا قطعه برجسته) یک جعبه جستجو برجسته است که به سوال شما در نوار جستجوی گوگل پاسخ می دهد. از آنجا که این جعبه پاسخ بیش از نتایج جستجوی منظم آلی است، همه مجبورند این را ببینند. بنابراین، شما می توانید تاثیری که ممکن است تصور کنید تصور کنید. داشتن محتوای شما به عنوان یک جعبه پاسخ نه تنها تعداد زیادی از ترافیک را به ارمغان می آورد، بلکه حاکمیت شما را بر این موضوع ثابت می کند - گوگل شما را انتخاب کرد، درست است؟


جعبه های پاسخ اغلب به عنوان یک پاراگراف و یا یک لیست گلوله ای، همراه با یک تصویر ظاهر می شود. تصویر لزوما نباید از این مقاله باشد. گوگل به نظر می رسد آن را انتخاب می کند، گاهی اوقات حتی از سایت یک رقیب، اگر چه این اتفاق نمی افتد که خیلی بیشتر.


نتیجه جستجو [بهبود سایت تلفن همراه] یا [چگونه برای بهبود سایت تلفن همراه]؛ هر دو پاسخ جعبه با هشت راهنمایی برای بهبود سایت تلفن همراه خود را. من این مقاله را با ذکر پاسخ گوگل نوشتم و آن را ساختم و پرداخت کردم. با ساختن اطلاعات در یک روش آسان به درک و با ارائه پیشنهادات عالی، گوگل قرار دو و دو را با هم و این پست را برای ارائه بهترین پاسخ به سوال بالا. تو این رو هم میتونی انجام بدی.


جعبه پاسخ گوگل



تکه های ویژه به شما اجازه می دهد تا به بالای نمودار بروید

در حال حاضر برای درک ارزش جعبه پاسخ، مهم است که ببینید که چگونه آنها در صفحه نتایج جستجو زندگی می کنند. صفحه نتایج جستجو متشکل از چند بخش است، در میان دیگران، نتایج جستجوی آلی، تبلیغات و یک یا چند بلوک جستجوی پویا. گوگل به طور فزاینده ای تلاش می کند تا به عنوان تعداد زیادی کلیک به عنوان خودشان انجام دهند یا آنها را به شرکای تبلیغاتی ارسال کنند. نتایج جستجوی آگهی و درون خطی مانند جعبه های پاسخ، قطعه های برجسته، آیتم های گراف دانش و غیره به طور فزاینده ای نتایج جستجوی آلی را مختل می کند. برای برخی از جستجوها و صنایع، که با نتایج ارگانیک شما بسیار کمتر می شود.


نگاهی به مثال Blade Runner 2049 که در مقدمه ذکر شد. تصویر زیر را بررسی کنید (برای بزرگنمایی کلیک کنید)، و خواهید دید که منظور من چیست. بله، این یک مثال فوق العاده است، اما این به من ثابت می کند. خوشبختانه، می توانیم سعی کنیم جعبه های پاسخ داده شود تا جریان اضافی ترافیک را به ما منتقل کند. به ذکر است که پاسخ دادن به سوالات یک راه عالی برای دریافت محتوای شما برای جستجوی صوتی است.


جعبه پاسخ گوگل


نحوه نوشتن محتوا برای جعبه پاسخ گوگل


راه های مختلفی برای تلاش و هدف برای جعبه های پاسخ وجود دارد. در لیست زیر تعدادی از مواردی را که لازم دارید هنگام نوشتن برای جعبه پاسخ گوگل به خاطر داشته باشید ذکر کرده اید:


تحقیق کلمه کلیدی خود را انجام دهید

پیدا کردن آنچه که مردم در مورد کلمات کلیدی / نام تجاری / محصول / خدمات شما می پرسند

برای مشاهده ایده ها به جعبه های «مردم نیز بپرسید»

برای پاسخ دادن به سوالات، از پاسخ عمومی استفاده کنید

چندین پاسخ فعلی را ببینید تا ببینید که چگونه کار می کند

پیدا کردن که در آن شما می توانید بهبود بخشد

تعیین نحوه ساخت محتوای خود را

مطالب خود را فوق العاده مفید و آسان برای درک

پاسخهای خود را کوتاه و مبهم نگهدارید، حداکثر 50 کلمه

مقاله را آسان برای گوگل برای هضم کنید، بنابراین از لیست ها، زیر شاخه ها و ... استفاده کنید.

علامت گذاری مقاله خود را با داده های ساخت یافته (اگر چه شما همیشه به آن نیاز ندارید)

مراقب باشید که محتوای شما تبدیل به احساس غیر طبیعی نیست

هر جستجوی یک جعبه پاسخ را ارائه نمی دهد (حتی تغییرات منطقه ای وجود دارد)

برای بالا بردن آن، یک راه برای به دست آوردن مردم را در جعبه پاسخ کلیک کنید. شما نمی خواهید مردم به خواندن کادر پاسخ و حرکت بروند. در پایان، شما آنها را در سایت خود می خواهید. تمام پاسخ ها را بلافاصله نپردازید، اما سعی کنید مردم را به سایت خود ببرید تا بتوانند تصویر کامل را دریافت کنند.


جعبه پاسخ و داده های ساخت یافته

یک تصور غلط رایج وجود دارد که شما همیشه باید مقالات خود را با داده های ساختاری به اشتراک بگذارید اگر می خواهید جعبه های پاسخ را بیابید. این درست نیست مقاله ای که در بالا ذکر شد، اطلاعات ساختاری را به آن اضافه نمی کند و هنوز یک جعبه پاسخ داده شده است. با این حال، در بعضی موارد، برای محتویات شما، داده های ساختاری اضافه می شود. مورد در نقطه: دستور العمل.


اگر محتوای مانند دستورالعمل ها یا هر نوع نوع محتوایی که توسط Google ذکر شده است، اضافه کنید، داده های درست ساختار شده، احتمال شانس گرفتن یک جعبه پاسخ را بهبود می بخشد. این مانند گفتن گوگل در مورد صفحه شما با فریاد آن در یک مکالمه است. در حال حاضر، گوگل فورا محتوای مورد نظر را با داده های ساخت یافته افزایش می دهد و از آن برای نشان دادن آن در همه انواع ویژگی های جستجو استفاده می کند. اگر می خواهید بدانید چگونه داده های ساختاری را به سایت خود اعمال کنید تا بتوانید قطعه های ثروتمند ارزشمند را پاداش دهید، باید آموزش داده های ساخت یافته خود را امتحان کنید.


جعبه پاسخ گوگل


"گوگل همه چیز را تعیین می کند"

همانطور که همیشه، گوگل و تنها گوگل پاسخ های آن را در نتایج جستجوی خود نشان می دهد اگر آنها را به طور کلی نشان می دهد. در پایان، فرمول جادویی برای جعبه های پاسخ وجود ندارد. گوگل می گوید علم پشت آن بسیار شتاب دارد. حتی راه یافتن و ارائه جعبه های پاسخ گوگل به طور مداوم تغییر می کند. به عنوان مثال، گوگل تقریبا به طور قطع در جستجوی تعامل و CTR در تعیین اینکه کدام پاسخ برای دادن یک جعبه پاسخ است. اما مواردی نیز وجود دارد که گوگل یک پاسخ از یک سایت را در صفحه دوم نتایج به دست می آورد یا حتی بیشتر از فهرست. در نهایت، آن را همیشه به سوال ساده سوق می دهد: "آیا پاسخ من ارائه می شود؟"


بله، شما هم می توانید این کار را انجام دهید!

برای جعبه های پاسخ گوگل می تواند سرگرم کننده باشد. دشوار است پیش بینی کند که آیا این کار خواهد کرد، اما هنگامی که شما یک را دریافت کردید، این انفجار است. شما می توانید این را به راحتی در هنگام نوشتن محتوای جدید برای جعبه های پاسخ به اشتراک بگذارید، اما به روز رسانی پست های قدیمی ارزش یک شات نیز دارد. مثلا اگر بخشی از محتویات خاصی مانند دستورالعمل ها داشته باشیم، مطالب شما برای جعبه های پاسخ تقریبا باید باشد. و در حالی که شما در آن هستی، لطفا داده های ساختاری را برای این نوع محتوا اضافه کنید، زیرا بسیار مهم است. در حال حاضر، به آن رسید!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan